pátek 30. dubna 2010

Čarodějky tzn. žádné TVD :D

Opět jsem se dlouho neozvala...:D Dneska jsou čarodějky, takže žádné bavení o TVD (The Vampire Diaries) :D mám totiž přísný zákaz (ano, ano... Luciii se o tom baví neúnavně pořád a pořád, že už to jde na nervy, takže proto ten zákaz) :D
Co se týče škol.... tak na ten gympl mě tam teda nevzali mno.... ale už mám odevzdaný zápisový lístek na Šmahovu, na obor Reprodukční grafik pro média (grafika... např. titulní stránky časopisů aj.), je to s maturitou i výučním listem..... :))
Dneska vyšel nový díl TVD, titulky budou ale v sobotu, takže přemýšlím, že když mám dneska ten "NETVD den" tak se na to podívám zíra až vyjdou titulky.... :D
Tak já půjdu :)) Tak já se zas někdy ozvu..... :))

/BTW/ Ten obrázek je krásný že? ♥

xoxo Luciii

Žádné komentáře:

Okomentovat