úterý 24. srpna 2010

Jsem zpět s velkým (ale opravdu velkým) přívalem novinek!

Aaaano aaaano... už je to tak... vaše milovaná Lovedayss se uráčila vrátit a to právě teď na konci srpna....:D Opravdu logika...:D Prakticky jsem ani neodešla, ale teoreticky (:D) vám to mohlo dojít, když jsem tu byla naposledy v dubnu :D Doufám, že jste si plně užily prázdniny, protože já jsem si je neužila a tady je pár věcí, které vám všem musím sdělit:
  • Jsem POŘÁD stejný (možná větší) závislák na TVD (The Vampire Diaries)
  • V září (což je za dveřmi) jdu na SŠ takže nebudu mít moc času
  • V poslední době jsem si oblíbila seriály "Pretty Little Liars", "One tree hill", "Jsem v kapele" a "Hodně štěstí Charlie"
  • Ohledně seriálů: V září mě čeká moje oblíbené a na 1. místě udávané TVD a potom dobrý seriál "Chuck" .... bohužel co se týče PLL (Pretty Little Liars) ti blbi mi to dají až v lednu! grrr :/ (:D)
  • Hodlám tu to trošku osvěžit mými fotkami a styly oblíkání+nějakou tou grafikou (to si ale asi ještě rozmyslím) a budu tu samozřejmě přidávat hlavně deníček a ostatní věci... prostě co mě zrovna napadne ;)
  • Zmínila jsem se o grafice? Ano... zmínila..... nejsem si jistá jestli ji sem budu přidávat, ale pravděpodobně ám tu vždycky jen dám odkaz na novou grafiku co jsem udělala a tu VŽDYCKY najdete na DA (deviantartu):
DEVIANTART
www.lovedayss.deviantart.com

  • Na DA přidávám prakticky všechno co přidávám i sem, takže tam najdete uplně ale uplně všechno ;)
..........................................................................................................................................................................
  • Mám dokonce i svůj vlastni web, kde nahrávám svoje Ffky (Fanfiction- fanouškovské povídky) ... je jich tam jen pár ale snad časem něco přidám (pokud by byl zájem, chuť a čas).... odkaz najdete níže

  • KONTAKTY NA MĚ:
DEVIANTART
www.lovedayss.deviantart.com

EMAIL:
so-lucy@seznam.cz
lovedayss@seznam.cz

POVÍDKOVÝ (FFKOVSKÝ) WEB:
www.lovedayss.webnode.cz


To je vše...... pokud mě budete chít kontaktovat, víte kde.....
Budu ráda za každé komentáře tady na tomto i na mým ostatních webech+ na deviantartu ;)
A jako na konec vám tu sem přidávám dvě mé "letní" fotky :D:D Užijte si je :D




xoxo
Lovedayss

2 komentáře:

  1. No, tak to je moc dlouhý článek teda :D
    Jinak je super, že jsi zase zpátky, živá a zdravá :D :)
    A pěkný fotky ;)

    OdpovědětVymazat