neděle 25. dubna 2010

I am curious


Tak jsem tu.... Omlouvám se, že jsem tu nebyla v pátek ani v sobotu, ale jaksi nebyl čas, takže píšu až teď :D
Přijímačky jsem myslím zvádla celkem dobře..... Teda matika byla celá odtipovaná a češtinu jsem tak tak stihla, ale šlo to :D Akorát ta anglina byla celkem težší než jsem čekala....:D Výsledky se dozvím v úterý..... Mno uvidím jak to dopadne, ale pokud mě nevezmou, tak to zas tak nevadí, protože jsem se dostala na 2 školy, kam jsem si ještě dávala přihlášku (byly jen na průměr) :)
Mno včera jsem vůbec nebyla n PC, protože jsme byli u přibuzných s rodinou a tak jsem neměla čas.....
Dneska jsem se konečně podívala na TVD 1x19 s titulkama....:D Naprosto úžasnej díl to byl ♥ TEAM DELENA! ♥ Ten tanec byl naprosto úchvatnej.....♥ Navíc na mou oblíbenou písničku mé oblíbené skupiny Within Temptation ♥ Takže nádhera....:-* Těším se na nový vztah :D Jinak zítra do školy..... bože mě se tak nechce a teď ještě musím vyřizovat ty zápisový lístky..... to mě nebaví.... :/ Musím počkat na ty výsledky z gymplu a potom teprv se rozhodovat (nebo spíš zařizovat) kam ten lístek dám.... :/
To je pro dnešek asi všechno, jen vám se dám ten tanec DELENY :D Je to v minutě 1:15-3:25 :)

BTW: Úžasnej obrázek že? Ty šaty chci ! ♥

/EDIT/ Protože mi sem nejde vložit video, tak tady máte odkaz na ten tanec

http://www.youtube.com/watch?v=RLKdHlgLrf4&feature=player_embedded

opakuju, že to je minuta 1:15-3:25 :)

xoxo Luciii*

Žádné komentáře:

Okomentovat