neděle 18. dubna 2010

Welcome


Ahoj všichni :) Mám přezdívku Luciii a nebo taky lovedayss. Bydlím v Brně a miluju seriál The Vampire Diaries (TVD), knížky, kožené bundíčky, módu, červenou a černou barvu (ještě fialovou, růžovou aj....) :D Jinak co se týče TVD (The Vampire Diaries), tak jsem do něho totální závislák a hlavně... jsem TEAM DAMON :D, miluju všechno co se pojí s ním.....
Mám ráda upíry a takový ty fantasy obrázky. Miluju angličtinu a chtěla bych se někdy dostat do USA.

K mým životním cílům patří:
  • Dostat se do USA (to jsem tu psala) a cestovat
  • Naučit se perfekntě americkou a anglickou angličtinu
  • Dělat práci, která mě baví
  • Seznámit se s Ianem Somerhalderem (:D)
Tak to je asi všechno, na nic jinýho si nevzpomínám :D
Tak se mějte..... :)

btw: zapoměla jsem připsat..... Sem budu psát hlavně o sobě a trochu i o stylu (ale vážně jen málo) :)

Mějte se pěkně...... Luciii*


2 komentáře: